visitors

free counters

Κυριακή 17 Οκτωβρίου 2010

Δυο πειρατές ...

elenidimi στις 20-09-2008 - Χωρίς αξιολόγηση

Δυο πειρατές κάθονται και σωζότανε στην κουπαστή του πλοίου αφού έχουν κατεβάσει από μια νταμιτζάνα ρούμι ο καθένας...

-Ρε συ κοκκινοτρίχη Τακ, να σε ρωτήσω κάτι...το δεξί σου πόδι σου πως το έχασες;

-Άστα...καρχαρίας! Μια δόση κάνουμε ρεσάλτο σε ένα Αγγλικό εμπορικό, πιάνω το σχοινί και πάω να πηδήξω, αλλά γλυστράω και πέφτω μέσα στην θάλασσα...ε, μέχρι να με βγάλουν, μου έφαγε ο καρχαρίας το πόδι και τώρα είμαι με το ξύλινο...

-Μάλιστα... καλά και το αριστερό σου πόδι πως το έχασες;

-Άστα... κροκόδειλος! Έχουμε αποβιβαστεί στην Κούβα και εκεί που κάνουμε πλιάτσικο σε κάτι χωριά μέσα στα έλη, μου την πέφτει ο κροκόδειλος... έτρεξα αλλά δεν είχα συνηθίσει το ξύλινο πόδι βλέπεις...

-Πωωω τι έχεις τραβήξει ρε άνθρωπε... καλά και τον γάντζο στο χέρι; πως τον απέκτησες;

-Άστα... Βαρέλι...

-Βαρέλι;

-Ναι, ναι βαρέλι....είχε τρικυμία θυμάμαι και ήμουν στα αμπάρι, σπάνε τα δεστικα του φορτίου και ένα βαρέλι μου πλάκωσε το χερι... πήγα να το αποφύγω αλλά δεν είχα συνηθίσει τα δυο ξύλινα πόδια βλέπεις...

-Έλα ρε συ...και να σου πως ρε κοκκινοτρίχη Τζάκ, το μάτι σου πως το έχασες και το έχεις καλυμμένο;

-Άστα... τσίμπλα!

-Τσίμπλα;

-Ε δεν είχα συνηθίσει τον γάντζο βλέπεις..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου