visitors

free counters

Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2010

ΝΑ ΦΑΜΕ ΜΑΖΙ

Ήταν δυο άνδρες χαμένοι στην έρημο για μέρες. ένα βράδυ αποφάσισαν ότι δεν θα ξυπνούσαν και ήταν η τελευταία τους βραδυά στο πλανήτη γη.
Φίλε μου, πριν κλείσω τα μάτια μου σε ευχαριστώ για όλα που έκανες για μένα. Είμαι σίγουρος ότι απόψε θα πεθάνω.
Όχι εγώ, του λέει ο άλλος
Τι θα κάνεις για να ζήσεις;
Θα την κόψω και θα την φάω
Μα να κόψεις το πράμα σου μωρέ;
Ναι θα το κόψω, και μπορεί να πέρασει κανένα αεροπλάνο και να με σώσει. καλά δεν θα Έχω το εργαλείο μου αλλά θα είμαι ζωντανός.
Οχι Φίλε μου, εγώ έτσι πράμα δεν θα το έκανα πότε.
Κατεβάζει ο τύπος το παντελόνι, το βγάζει έξω, και με το σουγιά είναι έτοιμος να το κόψει.
Ενα λεπτό μωρέ, του λέει ο άλλος, δεν την παίζεις λίγο να φάμε και οι δυο ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου